♥ Slarv


Kommentarer
Postat av: Carina

Det där med att bara försöka äta lite gotta, är nog bara lätt för någon som typ aldrig äter godis. Jag förstår exakt vad du pratar om för jag själv håller på och äter mer och mer godis. Och precis som du är jag svag för choklad - snacka om akilleshäl!



Jag hoppas att du snart hittar tillbaka till din motivation att träna och att äta bra igen. Ge inte upp gumman, du kommer klara det!



Och krya på dig - gurgla dig med whiskey så skall du se att baskiluskerna försvinner!



Och tack för dom fina kommentarerna inne på min blogg, visst är jag väl grymme snygg på förebilden ;)



Bamsekramen ♥

2011-10-26 @ 23:08:11
URL: http://elladora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback